Klubben

Tønsberg Cheerleading Panthers er et cheerleadinglag som holder til i Tønsberg. Klubben ble stiftet i 2011 som Tønsberg Raidettes, men byttet året etter navnet til Panthers og gikk til innskaffelse av nye drakter. I dag er klubben tilknyttet Tønsberg Amerikanske Idretters Forening (TAIF).

Klubben har vokst for hvert år siden oppstart og vi er stolte over å tilby en plass på et lag i ulike nivåer for utøvere i alle aldre og kjønn. I dag består klubben av rundt 100 medlemmer, og vi vokser for hver sesong. Klubben styres av klubbleder Charli Ronander Berge og nestleder i TAIF, Elisabeth Næss.

Gjennom tidene har TC Panthers vunnet flere gullmedaler, samt andre pallplasser. Vi stiller årlig i konkurranser som NM (Norgesmesterskap), NCL (Norwegian Cheerleague), Winter Open, Norwegian Open og Summer Open. Vi stiller også opp på ulike eventer der andre idrettslag booker oss inn. Vi har blant annet hatt oppvisning for Sandefjord Fotball, TNT Towers, Tønsbergdagen og Færder festivalen.

Hvitt bilde bakgrunn.jpg